İlaçlarınızı Hemen Almayın, Hastalara Ramazan Uyarısı

İlaçlarınızı Hemen Almayın, Hastalara Ramazan Uyarısı

Psikiyatri Uzmanı Mahir Yeşildal, ramazan ayında ilaçlarını bırakan hastalara seslendi.

A+A-

Ramazan ayında ilaçlarını bırakan hastaların beyinde bazı hormonların salgılanmasına neden olduğunu ve değişimler yaşanmasına sebep olduğunu belirten Psikiyatri Uzmanı Mahir Yeşildal, bu durumda hastaların belirli bir süre sonra ilaca reaksiyon gösterebilecek olduklarını, bu durum dolayısı ile hastaların tekrar ilaca bayram günü başlamaması uyarısında bulundu. Hastaların doktorlarına danışmadan ilaçlarını bırakmasının mevcut durumda zaten büyük bir problem olduğunu belirten Psikiyatri Uzmanı Mahir Yeşildal, bu durumdan en az zarar ve hasar ile kurtulmak için bayram sonrasında hastaların kendi doktorlarına danışmaları ve daha sonrasında ilaçlarını tekrar kullanmaya başlamaları uyarısında bulundu.

Reaksiyonlar Patlak Verebilir

Psikiyatri Uzmanı Mahir Yeşildal, reaksiyon durumunun yaşanabilecek olduğunu, hali ile hastaların bu konuda dikkatli olması uyarısında bulundu. Hastaların fazlası ile ilaç kullanırken belirli bir hekime veya kendi doktorlarına danışmadan kararlar almaması uyarısında bulunuldu. Ramazan bayramı sonrasında hastaların doktorlarına danışarak ilaçlarını kullanması durumunda bir problem yaşanmayacak olduğunu açıkladı. 

Önceki ve Sonraki Haberler

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.